Reklamace a vrácení

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

1. Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.

2. Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mail reklamace@lampi.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka – číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.

 

REKLAMACE

1. Napište nám na e-mailovou adresu reklamace@lampi.cz

  • Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.
  • Text e-mailu:

Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.

Jméno a příjmení: ……..
Adresa: ……..
Telefonní číslo: ……..
 

Preferovaný způsob řešení reklamace:

a) Sleva z ceny produktu.
b) Výměna nebo doposlání poškozeného/chybějícího dílu.
c) Výměna celého produktu.
d) Vrácení – v případě platby kartou nebo převodem bude částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. V případě platby hotově/dobírkou nebo přejete-li si vrátit peníze na jiný účet, než ze kterého byla objednávka placena, prosíme, o uvedení bankovního čísla účtu: _________________________.

  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

Případně můžete využít reklamační formulář, který je ke stažení ve formátu .docx nebo PDF. Tento formulář nám pak zašlete na e‑mailovou adresu reklamace@lampi.cz

2. Do dvou pracovních dnů se vám ozveme, zkontrolujeme vyplnění všech požadovaných údajů.

3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:

Lampi.cz
Pálova 1895
274 01 Slaný
Česká republika

E-mail: reklamace@lampi.cz

UPOZORNĚNÍZboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.

4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Zboží musí být nepoškozené, nepoužívané, nesmontované a v původním obalu. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách.

1. Napište nám nejlépe na e-mailovou adresu reklamace@lampi.cz. Moc nám pomůže, když využijete tento vzor:

  • Předmět e-mailu: Odstoupení od kupní smlouvy – číslo obj.
  • Text e-mailu:

Dobrý den, na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká níže uvedeného zboží.

Jméno a příjmení: ……..
Telefonní číslo: ……..
E-mailová adresa:  ……..
Adresa:  ……..
Číslo objednávky:  ……..
Datum zakoupení:  ……..
Datum obdržení:  …….. 

Vrácení zboží se týká těchto produktů: ……..

Zboží je nepoškozené, nesmontované, v původním obalu.

V případě platby kartou nebo převodem bude částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena. V případě platby hotově/dobírkou nebo přejete-li si vrátit peníze na jiný účet, než ze kterého byla objednávka placena, prosíme, o uvedení bankovního čísla účtu.

Případně můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je ke stažení ve formátu .docx nebo PDF. Tento formulář nám pak zašlete na e-mailovou adresu reklamace@lampi.cz

2. Do dvou pracovních dnů se vám ozveme, zkontrolujeme vyplnění všech požadovaných údajů.

3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:

Lampi.cz
Pálova 1895
274 01 Slaný
Česká republika

E-mail: reklamace@lampi.cz

Náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy (spotřebitel). Zboží tedy nezasílejte na dobírku, zásilky na dobírku nepřebíráme. 

4. Částku vrátíme na bankovní účet, ze kterého byla objednávka zaplacena (pokud není uvedeno jinak), a to do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než bude zboží doručeno zpět prodávajícímu a překontrolováno.

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Rádi vám pomůžeme na  e-mailu info@lampi.cz